sommren är här och solen skiner!

Nuså, nu har värmen, solen och hettan tagit sig hit...
fast det kanske ni har märkt...den kom i onsdags (just so you know ;O)
Ändå att jag får betlat för att vara på stranden, det är najjs. :)
Mitt deppiga lilla konstiga humör som kom av ingenting avtog där under kvällen
när jag satt alldeles för länge vid datorn och chattade med olika slags vänner och tanken på att jag skulle
 upp 07.30 nästa dag slog mig inte på riktigt förrns jag lyckats göra bort mig ännu en gång, då fick det vara nog.


Sommar is the shit...så äre ju bara!

Denna värme medför en enda dålig grej och det är att man kan ju inte vara hurtig. Springer man några steg så..blää...då blire bara en massa äckligt. Så min lilla plan om att jogga varannan dag håller inte riktigt..men egentligen göre mig inte så mkt utan det är stoltheten efter som jag saknar, xD.
Så nästa halvdåliga dag...då kör jag, det måste jag! så det så.
Men nu ska jag inte tänka på dte gå ut i det fina vädret och vänta på grillat. perfekt.


Kommentarer
Postat av: Alma

Jag vill också dansa på en brygga! Det lät ju bara hur mysigt som helst. Var och när?

2008-07-26 @ 21:54:16
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

åh vad härligt, var ni på länkebo? :)

2008-07-27 @ 12:38:19
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0