om du vill

Jag vill inte att min blogg ska vara rosa!!!
Men jag fattar absolut inte hur man fixar det så jag får väl skylla mig själv.
Men åhh.....den är rosa! Blä!
Jag har inget liv!
Skaffa dig ett
Skaffa dig ett liv!
Lev ditt liv                                    
Det sommarlov! och vad gör jag?
Sover halva dagarna och sitter här. Värdelöst.
t.om piparböle skulle ju räcka.
Jag vill vara liten igen och få tillbaka dom sommrarna.
Då kan vi göra bläck av blad, bada i piparböle, fiska i brunnen,
se på Sailor moon fast vi inte får,
förstöra grannens buskar utan mening,
leka änglar, leka att vi bror på moln/vatten/regnbågen,
göra en cirkus, spela minigolf, fara till havet och gräva en grop "lågnt" ute,
göra mjöl av sand, se Kalle Blomqvist,
gå hemska promenader, osv osv i evigheter. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0