31 Juli 2008

Här uppdaterar vi varje dag...men idag dissar jag apbergets diarium och då måste jag ju skriva här. Idag fick jag mig en heldag tilsammans med pysen.
Det gick ju bra, han var glad hela dagen, Tack och lov! Jag fick leka Lopehole, Scooby-doo och bada pool. Johannes är mkt snällare mot mig än vad jag förtjänar, han säger att jag "ärhans bästa anna i världen" och det ärju kanske sant, haha, men han säger även att jag är jättesnäll när jag typ inte gjort nåt.
Men han är ju min bästa 6åring och vi poolers.. så vi är snälla mot varandra.
För några timmar sen hade jag tänkt fara ut och springa igen, men det glömde jag som bort på något sätt och nu sitter jag här och jag just smällt i mig kladdkaka och glass. Hejja mig! Bättre kunde jag tydligen inte.
Kvällen kommer nog sluta med att jag sitter ensam på mitt rum och ser House Of wax...yeey, tagga....not. Och jag har inte heller någon som jag rädda mig från skräckfilmen eftersom min nattpratarkompis gått under jorden, syrran försvann och pappa räknas ju inte ens. Men nu har jag suttit och fördrivit tiden alldeles för länge, satt det är nog dags att förflytta mig själv till någon annan stans.
Idag säger vi hejdå till Juli...usch.  Augusti innebär skola och höst vilket inte är taggat alls!

Bilden har jag bara för att den var lite klockren!
Frida tappar brallorna och Anna studerar.
Hejja!

Kommentarer
Postat av: Frida

Frida tappar brallorna och Anna studerar.

Hejja!



HAHAHHAH! XD

2008-08-01 @ 15:39:35
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA! Frida tappar brallorna och Anna studerar. Nästan mer klockrent än själva bilden!

2008-08-01 @ 20:36:39
Postat av: Frida

om MASSA SNYGGA!:

hahaha, asså va!??





va:P?

2008-08-02 @ 20:10:39
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0