ttt-trååk

Jag har tråkat varenda sekund av den här dagen.
Våran kajplaner försvann i tomma intet och kvar blev anna med väldigt lite att göra.
Men hon löste det genom att ringa sin kära kompis som typ alltid kan och med det menas inte att hon inte har något liv utan att vi bara tänker på samma sätt. Sånt är bra.
Det roligaste jag gjort idag är typ att gå in med tån i tröskeln, det gjorde rätt ont
men det kändes ändå som att det var värt ett skratt.
Och pappa är ju gullligaste, han fattar inte men skrattar ändå. väldigt sött. =)
asså, han är ju inte dum i huvet, han bara förstår sig inte på mig,
och det kan jag förstå att han inte gör för det gör inte jag heller.
Fast jag har faktiskt kommit ett steg på väg sen i måndags.
Så det är framsteg.
Men nu ska jag iväg och äntligen få ha lite kul, så jag laddar upp min fina engelska
och sticker iväg till lägenheten en bit bort.
Och imorgon ska jag minsann ha roligare.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du e lika snuskig som Sara!

2008-07-05 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0