toppen

Så var våran vecka i inlandet slut...det var som jag redan visste riktig sommar där men tyvärr så är det ju dit molnen letar sig när de vill bort från havet och alla umebor...men vi fick faktiskt smaka på lite olika sorters väder,
både stekhett, bara varmt, sol, regn, spööreg med både åska,blixt och hagel samtidigt, sol och snö...när nu ljög jag..inte snö. Men allt det andra stämde alldeles utmärkt. Så egentligen ska jag inte alls klaga på vädret.
Bada gjorde vi varje dag, både i regn och sent på kvällen och igårkvälls tog vi våra cyklar och cyklade till långnäset ("stora stranden") och badade i solnedgången...det var bara jättehälrigt. =)
Vi har fått träffa välrdens gulligaste kattungar som en av dom idag sprang rakt ut i tomma luftenoch föll några meter och landade tillslut på golvet...inte kul! men det klarade sig.
Jag lyckades med att tappa sköldpaddan våran....bara dåligt gjort anna. sen skrek jag
och vågade inte titta på den...så omtänksamt av mig...
Någon tur till Skelefteå blev det inte men vi klarade oss alldeles utmärkt ändå...och glass fick vi så det räckte.
Men det är ju sommar...och det kändes faktiskt. 
Så nu är vi hemma igen ochde kommande 2 veckorna innebär för min del jobb.
Men det blir faktiskt kul...bara morgnarna som kommer bli äckligt jobbiga, men det klarar jag nog.
Men veckan var toppenkul och vi fick känna av sommaren.
Toppen


 


Kommentarer
Postat av: Alma

Åh va härligt!

2008-07-21 @ 12:25:04
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

härligt :) :)

2008-07-21 @ 16:10:52
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0