sommar i sverige, vi älskar det här landet.

Dagarna går och jag och nanny sliter på...*hrm*... fast vi gör faktiskt vårat jobb, även fast det innebär att fara till stranden och steka..så är det jobb! Igår hade vi en ledig dag och den dagen bestod för min del mest av 2 långa promenader. Första promenaden va ju härligast, jag gick och log och skrattade högt åt att umeå är så puttenuttigt och gatorna så söta. :) javet, jag är ju som jag är..
Andra promenaden va fin den också...det va längesen Frida...sommaren går så snabbt, man hinner ju knappt med. Kvällen blev rätt sen men det gjorde inget för vi hade alldeles lagomt trevligt.


Och har jag fått leka Lopehole sen fick vi faktiskt fara iväg och jobba för markplaneringarna, så deså!...
Vi fick vattna blommor på Ersboda :}. Det var stekhett tills molnet kom, och i slutet ville inte slangen längre vara våran vän utan lossnade hela tiden, blötte ner oss och åt upp våra tålamod...men vi löste det rätt såbra... imorgon överväger vi att ta hjälp av grabbarna på gården, men vi får väl se hur det blir med det. (A) 


Men nu är det snart kväll och då bär det av till stugan igen, med kvällsbad och annat gulligt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill också vara i Almas stuga, grrr!

Haha, okej... varför?! :D Ersboda liksom.

2008-07-28 @ 18:59:05
Postat av: Frida

:)

2008-07-29 @ 00:55:06
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0