skrik lite

Nu är jag snart helomvänd och är vaken alla timmar dygnet runt för  när anna
får bestämma helt över sig själv så kan det gå lite överstyr.
Igår, efter att ha somnat 04.30 kvällen innan så lyckades jag inte alls gå och lägga mig där vid 03.15-tiden som jag hade tänktutan jag snackade i telefon i 2och1halvtimme och släckte därför inte lampan förrns 07.00 då solen varit framme ett bra tag och t.om värmen började komma. Men sen somnade jag på en halv sekund och sov till 11.30 då jag vaknade med ett ryck av telefonen. Så Jag bah hetsade upp och råkade i farten dra med mig täcket ner på golvet, sen kliva med ena foten i täcket och fastna, när jag sen skulle ta nästa jättelika steg så föll jag pladask på golvet vilket resulterade till en skrattattack åt mig själv.
Lite komiskt sådär. :)

Idag har bara varit en slapp härlig dag med sol =) och nu taggar vi tisdag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ska jag göra! Sköt om Norrland ;D

2008-07-14 @ 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0