så sjukt mkt hett!

I måndags var vi nybörjare och idag övergick vi nästan till proffs.
Vi levlar sjukt snabbt och vattntade hela gården på 4½h, det är bra gjort. Faktiskt.
Och idag var lätt den hetaste dagen på alla möjliga sätt.
Grabbarna på gården som inte vill komma ut kan ju slänga sig i väggen, vi tar gräsklippar'n istället...också kallad Gräsmattan, såå mkt hetare!! :O

Och det gick riktigt hett till för tanten som var arg för att ogräset behövde rensas och sen tappade hon cykeln mitt i vredet, mkt kul. Solen var sjukt het den också och stekte på som bara den..men vi hade ju vårat vatten!
Mariekexen hjälpte inte så mkt men vi fick humör av allt det heta istället. :)
Nanny kammade tillochmed Viktors brorsa som försökte hjälpa oss men inte lyckades.
Vem Viktor är vet ingen och än mindre vad hans borsa heter så det förblir 2 olösta mysterium.
Imorgon tar vi en paus från all vattning och jag får istället tillbringa hela dagen ensam med pysen.
Då blire han och jag mot dagen!!!
        Vi gör vårt jobb! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart jag gör! :D

2008-07-31 @ 16:16:08
Postat av: Frida

hard work, work ! XD

2008-08-01 @ 15:37:37
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0