Nu hettar det till

Jo, nog minsann äre hett. Både här och var och framför allt utomhus.
Sommarlovsdagarna fortsätter att gå framåt och det känns inte alls som
om det var en hel vecka sen vi for till Uppsala för att ha kul.
Min måndag var till största delen bara hemsk, men dom säger ju att man
lär sig av sina misstag och jag tror att det var precis det jag gjorde.
Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Kul var det inte iallafall.
Just nu vill jag bara vrida lite tid tillbaka och skaffa mig lite vett.
Men det blir väl bra såhär också. =)
Tisdagen blev bara en chillig dag med Stael, men det fungerade alldeles utmärkt.
Onsdagen var mysig den också, Jejja, Amanda och jag lagade oss middag och satt ute ett tag,
Amanda spillde cider på duken x2 och sen stack vi ner till stan för att möta Foppa och för att sedan köpa oss en sockervadd, gå till Kajen, träffa Sofia och bah mysa också såklart se BWO.
Det blev inte så mkt "rocka loss" men det var en alldeles härlig sommarstämning ändå mitt där bland alla umebor.
Sen gick vi vidare till up2 för att planera vårat framtida hus
som kommer bli Foppas släpvagn med en båt där bak. Hur Najjss Som Heslt Juh! =D Jag taggar då iallfall.
Sen hyrde vi film "Caio Bella", köpte oss lite onyttigtoch stack sen hem till amanda och myste till det lite mer.
Bra kväll!
Idag har dagen gått åt till stan och stek. Bara härligt, men jag önskar att jag hade ett hav att gå ner till
och en sandstrand att ligga på istället för en svart het studsmatta. Men det är ju bara vanligt önsketänkade.
Nyss kom jag hem efter att ha varit på bio med Nanny och Paulina och sett Narnia, den var faktiskt riktigt bra
fast lite wannabe "Sagan om ringen". Men helt klart bra! Och Peter är söt. =] haha.
Nu har jag brutit mot min ena regel, nämligen att jag inte får sitta vid datorn efter 23.30 och bara för att jag inte ska göra det så måste de förstås sätta en regel om att jag måste upp senast 10.30.
Morgonregeln kan jag klara av men nätterna blir ju så långtråkiga utan dator, fast det är nog egentligen meningen att jag ska sova då. :P Så det får jag ta och jobba på.
Men nu efter att ha skrivit ännu ett långt inlägg så ska jag ta och prata klart med Pelle som kommer till Umeå, (yeey)
och sen ska jag faktiskt försöka gå och lägga mig.
Så det så. Gonatt!

      


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa! Är Peter den där nya killen haha? :D

2008-07-04 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0