miss me when i'm gone

arrå, livet är lite galet så ibland får man rymma.
Och vi rymmer ikväll....bort från umeå till ett bo en by och ett sund.
Det blir jättehärligt, bara cykelgänget, en mamma och massa bybor.
Där finns det dessutom badställen bara en koert bit från huset, gräset
är jättegrönt och det luktar riktig sommar. jättebra =)
Min armbåge gör ont från att jag lyckats med att krossa den medans jag sov...
jag drömde att jag blev rädd för en kanin och drog undan armen jättesnabbt och gjode
så i verkligheten också men då väggen ivägen och jag lyckades med at köra in armbågen stenhårt.
inte så kul, men jag skrattade åt mig själv när det hände. :P

Nu vet ni det. Men nu ska tydligen Mamma och Emy till Kvantum...så jag hänkar
på och köper mig lite gottgott till veckan.
Och eftersom vi lämnar datorn hemma så kommer jag inte blogga på drygt en vecka.

Så hejdå, nu sticker jag. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

du får hare bra :) :)

2008-07-18 @ 13:54:28
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0