krash bom bang

Det var ett tag sen, så jag tänkte att jag skulle uppdatera eftersom jag ändå inte gör ett skit.
Inte för att jag vad jag har att uppdatera...
Jag jobbar och sliter på som vanligt, haha nä. Eller jo, jag jobbar visserligen men jobbigt äre då inte..
i måndags blev det Leos lekland, tisdagen var vårat lilla jobb borta halva dagen så vi passade på att sjunga loss till löjliga skivor som vi har massa minnen till samtidigt som vi strök en massa tvätt...om nån hade sett oss då..haha.
På onsdagen blev det till Leos lekland igen med Paulina och hennes familj, bara skojj...jag har fortfarande ont i knäna och sen for vi till 2 olika lekparker och upplevde vissa saker...och idag bar det av till stranden, havet...jättehärligt fast molnen kom och förstörde. Så som ni kanske ser så har jag inte det mest krävande jobbet, men det är ju det som är kul, bara morgonen som suger...men jag fattar inte hur man kan bli så sjukt trött ¨på kvällen efter ha knappt gjort någonting alls under dagen...  egentligen kanske jag gör saker utan att jag tänker på det...vem vet.
Just nu är jag på extremt depphumör. Sitter här alldeles ensam i huset...jag borde leva livet...att va ensam hemma är ju lyx. Jag vill lyssna på Lars Winnerbäck och bara somna utomhus i natten...men det är kallt!
Jag har testat att vanka framochtillbaks och tänka...men det var bara hemskt. Det är farligt att tänka!  väldigt farligt, iallafall i vissa lägen, då måste man se upp, annars kan man drunkna i sig själv, och vem räddar en då?
Djupt, jag vet....naat.
Men nu ska jag sluta snacka gojja..., fin uppdatering va!? =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har testat att vanka framochtillbaks och tänka...men det var bara hemskt. Det är farligt att tänka! väldigt farligt, iallafall i vissa lägen, då måste man se upp, annars kan man drunkna i sig själv, och vem räddar en då?

Djupt, jag vet....naat.



HAHAHHH, mycket fina visdomsord stenudd! :D

2008-07-25 @ 19:34:21
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0