Kaboom

Och mina döda dagar vaknar till liv sakta och säkert.
perfekt. :)
Det är snart mitten av juli, då ska man leva som mest och sommaren ska vara perfekt,
så jag tycker att solen borde palla sig fram snart. Fast den håller nog på sakta och säkert den också.
Och vi fortsätter med våra sex and the city kväller och nattliga promenader, fast igår bytte vi ut de fyra citytjejerna mot en skräckfilm, och det gick bra det också. Vi överlevde trots att vi fick oss några "operamoments". =P
På en av våra nattliga promenader fick oss tillochmed ett litet äventyr. wooow. mkt spännande....
Idag har varit ännu en seg dag, detta blev verkilgen "slappa veckan" för mig, men det va skönt...ibland.
Men ikväll höjjer jag ett snäpp till går från sex and the citykväll med emy och nanny till en traditionell stugkväll med mina andra 5 bruttor. Det blir kul med kvällsbad,(jag får baada, yeey)  bastu, långtinpånatten prat och massa sånt.
Och sen i morgon taggar jag både dagen och kvällen fast jag inte än planerat nåt, jag vet bara att jag inte ska ha en till
seg dag. Så det så! Fast jag hade inte heller tänkt mig att typ göra nytta och städa och sånt...nä det får bli en annan dag.
Imorgon ska jag bara njuta....och hoppas på sol! =)
Men nu ska jag gå från denna äckliga cyberspaceade manick och istället ut och hälsa på solen.
Sen taggar vi ikväll!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0