inget särskilt

just nu bryter jag igen mot reglerna om att inte sitta vid datorn efter 23.30.
Men jag kan inte hjälpa det...
Värmen här uppe på överdåningen tar kål på mig, någon natt kommer jag kvävas i sömnen pg.a syrebrist.
och sommarlovsdagrna tickar fortfarande framåt och det är egentligen nu som vi är mitI sommarlovet och ska
känna som mest att vi har lov. Men icke, det enda jag vet är att vi är lediga varje dag vilket jag knappt uppskatta eftersom
det var längesen jag tvingats göra något jag inte vill.
Men jag vill ha vatten! jag vill simma!
Igår och idag har jag bara slödrivit mig framåt. Inte gjort nåt intressant alls, typ varit för mig jsälv hela dagarna utan att göra någon nytta, egga datr, egga tv, slösa pengar, sett sex and the city, gått nattpromenader med emy och nanny,
tjatat pappa sur om att få börja övningköra någon gång osv osv.
kul....väldigt kul....naat
så himla ovärt inlägg...typiskt mig. sov i stället. vakna tiidgt.
jag hurtade faktiskt idag. så det så.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tja bruden. Peters föräldrar är här på besök, så jag har lite ångest för att lämna huset, som kom dom igår... men imorgon då ska vi ringa Draggen. Och vad sägs om glass på stan sen?

2008-07-06 @ 13:21:23
Postat av: Alma

Vi borde ha sex and the city-maraton! :D

2008-07-06 @ 18:37:39
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: frida

vi måste ta och hitta på något allihopa, jag kommer hem imorron, då kanske?! :)

2008-07-06 @ 19:48:18
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0