vi slår till på den största

Strutten Amanda som jag tycker borde "spränga herrarna" våra i luften imorgon istället för på fredag sa åt mig att blogga och jag lyder bara för att jag inte längre orkar reportaget. Jag orkar egentligen ingenting, är sådär galet jättetrött igen. Fast den här gången tror jag att beror på de superfå timmar som helgens sömn bjöd på. Men hejj vare var vart det.
Lördag var ju bara helt underbar och Söndagen helmysig, men jag är typ fortfarande mätt, nä men sjukt vad mat är gott.
Men idag sög...nästan... om man räknar bort våran lunchrast då vi skrattade som galna åt "HarmanTarmanFårmanDet" och mycket annat konstigt. Jag tror hela högen hade fått alldeles för lite sömn under helgen. Men ett gott skratt förlänger vi fick endel konstiga blickar från våra klasskamrater men det var bara kul det också. Länge lever skratt.
Jag har kommit på att jag har en topp 5 lista på "det bästa som finns"
Here we go:

1. Skratta
2. Sova
2. Mat
2. Barnfilmer
2. Vara ensam hemma

Det finns som ingen ordning på de 4 senare sakerna men jag vet iallafall att ingenting slår ett riktigt gott skratt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tarman till din tjänst

2008-12-01 @ 20:45:58
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, lät som en bra lista :D

2008-12-01 @ 21:09:49
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Så sant! Och vara med kompisar :] och vara vaken när man sovit ordentligt! :D



Varför syns inte mina tidigare kommentarer? :/

2008-12-02 @ 21:01:38
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0