so this is christmas?


Nu har vi jul här i vårt hus julen kommer imorgon hopp tralalala barnen är halvt sjuka mamma och pappa får duka granen är pyntad. Imorgon bilr det god mat så det räcker, både köttbullar, dopp i grytan och knäcken. Tjo, nu är det jul här i vårt hus julen kommer imorgon hopptralalala en krans på vår, dörr det var bättre förr men vi ska ej klaga!  fin sång, anna....mkt fin...testa att sjunga den högt =)

Igår efter stan och många många timmars väntan så bar det av till X3M där vi dansade tills vi varken kunde tänka klart eller gå rakt.  Syret tog typ slut och jag skulle gissa på att i mitten av alltihop så fanns det nog inte ens något. Men det var kul, fullt md drag och glada dansande människor...tagga 18år, då kan vi göra sådär när vi vill ;P

Idag låg jag kvar i sängen 1h innan mörkret började att falla igen.... den mörknande timmen spenderade jag hos Frida som alltid är lika trevlig att prata med...likaså Alma som kom förbi mig under min slå in-julklappar-timme. Vi fick ett till en trevlig liten pratstund och folk är ju som dom vart, men det är det som gör oss unika. =) Resten av denna dag lär gå åt till en dusch, avlämning av julklappar, mat och något ödet inte ännu har bestämt. och när det är klart så somnar vi för att vakna upp till en Julafton som man får hoppas blir bra. Tiden går alltför snabbt....det var nyss sommar. Jag hänger inte med länge..

 
party party


Kommentarer
Postat av: Frida

OJÄ ;)

2008-12-23 @ 19:56:08
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Det är bra att vara unik men inte att vara oshysst ;)

2008-12-23 @ 21:03:08
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0