tre ljus

Lördagen fick bestå av att sova och plugga, ingen stan och inga julklappar. Kvällen blev en hemmakväll med mamma framför Sex and the City-filmen som föröverigt är tredje gången jag ser på en vecka :P... avslutade sedan med ett 15min lagomt långt samtal innan jag typ död stormade i säng och somnade på en gång. Jag vaknade i morse och trodde att jag var sjuk...huvudet var typ efter och hängde inte riktgt med...är fortfarande inte säker på om något är fel eller om jag är helt frisk... den frågan består. Just nu luktar i detta hus nybakade Lussebullar blandat med nymålad vägg vilket blir en liten speciell blandning som luktar lite sådär halvgott. Ikväll bär det av till antingen huset eller lägenheten beroende var Nanny befinner sig....huvudsaken är iallafall duschen. Nu ska jag återgå till ArL/Dans/Oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0