we're breaking free

Jag vill ha nyårsafton, få mig 3 åk på snowboard och ett på skridskor och kanske ett på längdskidor bara för att det hör till sen så kan det gärna få bli sommar direkt. Det har liksom gått ett halvår sen vi levde de där tre sommarmånaderna och ändå tänker jag på dom minst en gång per dag. Jobbigt.... fast tiden går egentligen galet fort..så snart är vi säkert där igen, trots att det känns som en evighet. Bara det att det suger att  vänta! 



en av mina jullovsdagar:

  • Sova
  • Vakna
  • halvosva
  • kliva upp
  • äta lunch
  • gå med skor på isen med Nanny och lära lilla pysen att åka skridskor
  • biblioteket/promenad med Mozart
  • se söta och nördiga High school musical och få underbara flashbacks från åttan
  • gå på Funktionell träning med Amanda så jag lär ha träningsvärk imorgon.
  • se film
  • datanörda
  • sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag såg också HSM igår (a) fast trean :)



lät som en braig dag :) kraom

2008-12-30 @ 11:26:09
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Det lät ju rånice! :D

2008-12-30 @ 21:42:23
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0