Grattis Anna på namnsdagen

Igår var en helvettes måndag som slutade 22.00 för då orkade varken min kropp eller mina ögon något mer. Idag däremot var bättre, dansen på idrotten blev dagens bästa. Innan lektionen började stod hela LD1AD utanför och sjöng julsånger i olika stämmor, om det var fint eller inte vet jag inte...men stämning vare ju iaf. Vi startade först med Jenka, det skulle man lätt filma och allihop var väldigt söta där de hoppade fram och tillbaka på rad och sedan i led. Sen gick vi över tilll foxtrot där jag hade oturen att efter ett tag bli utan partner. Så jag gick runt och förökte härma de andra. Enda komentaren jag fick utom en massa skratt kom från Jonas som sa att jag såg ut som en jävla gubbe som härjar ute på dansgolven, tack! ;P Sen bytte vi partners och jag fick bevisa för honom att jag visst kunde dansa, trots att jag gjorde så han trampade mig på tårna...men ändå. På ULSen blev Angelica plötsligt värsta sjuk och jag fick panik, hade inte mitt cykellås frusit fast hade jag skjutsat henne hem...typ, istället fick jag stå där som en nörd med min ryggsäck och värma mitt lås i typ 10min.

Jag saknar Sex and the city-kvällarna, både från i somras, höstlovet och bara några veckor sen. Att alltid ha ett nytt avsnitt att se fram emot och en hel halvtimme (oftast 2) att bara få titta, läsa och inte tänka alls. Vi borde hitta någon annan serie att följa. Fast det är nog inte många som slår den där underbara serien. Sen saknar jag dansen också, uppvisningarna och när man inte fick betyg i det. Det var tider de xP

Idag fick jag mig en namnsdags äppelpaj av mamma, det tackar jag för. Och jag kan också påminna er om att lägga Lutfisken i blöt :)

Morgondagen bjuder på sovmorgon ända till 11.55. UNDERBART! Fast jag kommer få massa sällskap av byggubbarna som alltid lyckas tajma den dagen jag är ledig eller har sovmorgon. Men aja, vi får hoppas att dom håller sig tysta.

Kommentarer
Postat av: Amanda

''Har ni hört orginalet?'' Hehe

2008-12-09 @ 22:44:17
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

grattis anna :]

2008-12-10 @ 09:10:02
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0