två ljus

Ännu en underbar advent... vaknade allaldes lagom tididgt. Låg kvar en stund och övervägde att somna om men så ringde telefonen och vi blev bjudna på Nannys familjs årliga andra advents tradition, nämligen en barnfilm och bio och därefter Kinamat. Alltså har jag typ haft en dag i himmelriket. Det blev Madagaskar 2 som jag velat se och det av rätt anledningar visade det sig. Grymt bra...visst det sägs vara barnfilm men det är nog fler "vuxenskämt" än barnskämt i den. Så se! Efter Twilight så måste ni se Madagaskar2! Efter filmen så gick vi en liten kall promenad till Eurasia där vi frossade i oss en massa kinamat blandat med galet mkt skratt och sms. Jag nanny och Emy bestämde oss sedan för att sätta oss i mitt rum framför tvn och se Sex and the city-filmen vilken var precis som Amanda säger, nämligen ögongodis. Och på mr.Big blir man ju aldrig klok...denne man...han är någonting annat. På mer tekniska vägar har jag blitt underhållen av en viss social jesper hela dan, avslutade nyss ett som vanligt lite ovnligt samtal med honom där vi gick igenom ungefär hela skolkatalogen, dock inte sida för sida utan hit och dit överallt. Men nu är jag trött och vill sova. Kommer inte va gla' på mig själv imorgon, det är ett som är säkert. Så...Godnatt

  
vi laddade upp rejält        kall promenad       underbar kinamat


Kommentarer
Postat av: Alma

Nej så mysigt! :)

Nae inte Mr.Big :O, han är inte fin!

2008-12-08 @ 08:36:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Lodell

haha ååh jag har hört flera som säger såå ;p jag ska oxå avsluta med filmen! men haha jag är bara på andra säsongen så jag har nog några kvar att se fram emot =D hhha!

2008-12-08 @ 17:31:52
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0