så sant

Det var bättre förr.

Så låter det alltid för mig, tyckte jag illa om igår så är det oftast något som är sämre med idag. Inte så att dagarna blir sämre och sämre, men det var ändå alltid något som var bättre förr.
Just nu vill jag byta ut Umeå mot en båt med trevliga människor som man kan lära känna.
*Vi missade vårat första julbord på draggen, skam. Fast vi kan som inte rå för det eftersom
vi inte inte läst matsedeln och tog därför vara på våran sovmorgon så länge den varade, vilket
innebar lunch hemma.
*Det är typ farligt att vistas utomhus...man kan halka och dö närsomhelst.
*Och sen springer det tydligen omkring galna mördarfinnländare. hemskt.
*Min mobil är alldeles sådär jättetyst...sorgligt.
*Snön kommer typ regna bort till jul
*vi har ett kallt hus
* man får inte käka upp julgodiset innan julafton :/

Nu vill jag ha tbx  hela helgen då första advent var inblandad.
önska önska önska.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vi fick oss iallfall lite julmat! Och efter regn kommer solsken Anna :D

2008-12-17 @ 21:31:21
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Är det något som hänt idag eller är det allmänt?

mördarfinnländare? D:

* man får inte käka upp julgodiset innan julafton :/

HAHA

2008-12-17 @ 22:20:14
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0