Let meee entertain you

Det känns inte som måndag...någonting är fel.
Jag trodde det var måndag igår.
Jag tror att jag ligger både före och efter på samma gång.
Förstår inte så mycket.... men någonting är fel!

Måndagen började med NK som mest var dryg, efter det så
var det dags för svenska där vi planerat in Singstar, så LD1AD
laddade upp och tog sedan toner så det räckte och blev över.
Visst bjöds det på röster, även läraren tog mod till sig och sjöng
"Värsta grymma tjejen" mot Anton och vann. På sista låten blev det killarna
mot tjejerna på varsin mick till "let me entertain you" och hej vad vi tog i!!
Bara kul! =)  Efter skolan så bar det av till lägenheten för ett litet trevligt möte med
Nanny...vi hade missat en endaste liten helg tsm och det visade sig att det händer endel
trots att ingenting liksom händer. Fattar ni? 
Resten av dagen bestod av ArL och danspluggning.....och något gick in vet jag inte
men än så länge så är det bara måndag, som jag ska avsluta med att sova riktigt tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0