jag tror jag tror på...

Jag tror jag kommer klia sönder mitt öga... jag tror också att det ser helt rött ut. Vågar inte titta i någon spegel. Jag tror att jag innan denna vecka tar slut kommmer ha halkat omkull med cykeln inför massa människor. Jag tror att nobelmiddagen kan vara bland det mest meningslösa att titta på...men minst 10min måste jag se, det är liksom tradtion. Jag tror att mitt matteprov kommer gå åt pipsvängen. Jag tror att jag kommer bli en av dom där som springer omkring dagen före julafton och hetsköper julklappar. Sen tycker jag det är onödigt att om man lyckas sova 10h på en vardag så är man ändå nästan lika trött kvällen efter.

Nä nu flipar mitt öga ut... jag måste sluta tro, man vet ju liksom aldrig. Bara vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Frida

samma här - har nämnligen inte köpt en enda julklapp än :S

2008-12-10 @ 21:18:35
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0