"har du den inte i mappen?"

Jag fattar inte hur men igår så lyckades jag än en gång sitta 2h i telefon och prata om ingenting/allting. Samtalet startade 22.15 och slutade alltså inte förrns 00.15...så imorse ville sig varken mina ögon eller min kropp till att vakna ordentligt. Men efter en läskig och halkig tur till skolan så hade jag vaknat upp tillräckligt för att genomlida en spanska och ett matteporv som troligen gick käpprätt åt pipsvängen, men nu äre gjort! Dagens 40min rast mellan engelskan och ArL:en spenderades i en ring på golvet med 5 tjejer som satt och sjöng till Cajsa's partylåtar medans killarna på den långa raden längst ner lanade jävel med sina datorer i mörkret. När lärarn sen kom in och kände att det "luktade lan", blev hon lite förskräckt, så medans hon öppnade fönstret på vid gavel fick vi gå upp och ner för trappen, sortera oss utanför dörren i månadsordning för att sedan få smyga tbx in i klassrummet på tå. Lite lustigt sådär. xP Lektionen som följde därefter blev kacklig, Amanda och jag fick tröttsjukan och skrattade åt världens sämsta skämt. 15.35 släpptes vi, så bar det ner på stan och nu har vi kirrat x3m biljetter, jao! 

 "lanet"                                                                          måndaskön

Kvällen var bra tills internet dog i hela huset...sedan gick det swosh och allt blev dåligt och fel på olika sätt. Så nu när internet är tbx och jag har fått skriva mitt blogginlägg så tänkte jag försöka pigga upp mig själv med en liten del av Sex and the City. ....... Egentligen så är det nu man borde ha ett såndär långt meningslöst samtal!


Kommentarer
Postat av: Frida

måste ta och köpa mig X3M biljetter :D

2008-12-11 @ 22:02:45
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, när ajg slarvsläste dit inlägg så uppfattade jag att det va hon som sa det när det var i citattecken. Jag kom iinte ihåg :D

2008-12-13 @ 15:04:00
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Amanda

Rosenrot! Jag ska bli en taggad brud igen

2008-12-13 @ 15:41:06
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0