gör inte som jag

*Ha aldrig på er en stor morgonrock när ni sköljer av er middagstallrik för då kan det hända att man råkar spola allt vatten in i ärmen istället!
*Gå aldrig i klackar när det är halt ute!
*Simma gärna 40 längder i en 25m bassäng men se till att inte få kramp i fingrarna för det gör ont!!
*Baka inte julgodis för att sedan tappa choklad på golvet, bara ondöigt slöseri med tid.
*Chansa inte att cykla när vägen är ogämn, man kan göra bort sig rejält!

Fler tips än så har jag inte ...men det räcker väl för detta hände mig under en endaste dag till skolan, i skolan och från skolan. Hejja mej! Nu ska jag bege mig till en vän för att vara en bra vän tillbaka. Sen ska jag tänka lite mer på det svar som Malins lillebror hade gett henne på frågan "hur lång är du?" Han svar blev dagens bästa och gjorde min dag: "Du är 25 km....i timmen! hahah, bara så himla söt.

Kommentarer
Postat av: '

2008-12-02 @ 20:14:38
Postat av: Frida

jaaa iiii knoooow! kan inte vi gå någon anna :D:D:D

2008-12-04 @ 20:16:02
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

jaaa iiii knoooow! kan inte vi gå någon anna :D:D:D

2008-12-04 @ 20:16:05
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0