för även om jag vandrar...

Igår slängde och hängde jag hos Nanny i lägenheten till klockan 02.00, sen skulle jag hem vilket var lite läskigt men jag överlevde, fast snabbt gick jag, man vet aldrig vad som lurar i mörkret! Idag fick jag äntligen en sovmorgon som jag råkade sova ut lite väl länge...det hade typ börjat mörkna när jag klev upp men jag hade nog ändå inte kommit på något vettigare att göra så det blev bra =P. Sen smsade jag Nanny och 2h senare var hon,jag och lille Johannes ute och åkte skrana/pulka i dagisbacken för första gången det här året, riktigt kul var det men snön kunde ju få bli lite mindre isig.
När kvällen kom så drog vi oss tillbaka till lägenheten där vi än en gång blev kvar framför en film/nannys mobil/guitar hero/ gitarren. Klockan blev 02.00 och jag började dra mig hemåt, hade med mig cykeln denna gång men såklart så hade låset frusit fast och efter att ha stått själv där ute svärandes i mörkret i typ 10min så gav jag upp och fick ännu en gång ta mina fötter och vandra hem. Denna gång var läskigare, inte en själ var ute och det lät mystiskt överallt, sen gick jag förbi den där mördarlägenheten och skrämde såklart upp mig själv ännu mer. Men jag överlevde denna gång också och nu sitter jag här inne i tryggheten med svidande ögon. Ska ta mig till sängen och läsa en bok. Gonatt!

...så kan jag lova att,
Du är ljuset i mitt fönster en kulen vinternatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0