Dan' före dan' före dopparedan'

Sitter här och fördriver tiden. Har varken sminkat mig, bytt kläder eller tvättat mig i handfatet (normal?..Ja!) men det är fortfarande en och en halvtimme kvar....fast snart har jag borde jag typ sätta igång för det tar aldrig längre tid än vad jag räknat med. För en timme sen hade jag stora hårproblem, såg först ut som en galen stentids Ronja Rövardotter, sen blev det en Anna med platt hästman...och nu äre någon mystick blandning.

Efter stan med syster så blev det lite mer jul i detta hus, kolan är nu inslagen i papper, julgranen är pyntad och....sen vare typ inge mer. :P Men ändå känns det inte som att det är dan' före dan' före dopparedan' och bara 2 dagar kvar till självaste Julafton. Trtis att den fina vita snön kom tillbaka inatt så är det fortfarande inte riktigt julstämning....för mig iaf.

Gårdagskvällen hos Nanny i lägenheten blev inte riktigt som planerad... istället för att testa massa kläder och packa upp lådor så blev det en massa Guitar hero och okej...lite testakläder, men inte så mkt som var planerat. Men det dög alldeles utmärkt ändå tyckte jag. Emy och jag cklade sedan hem i den ljusa vinterkvällen med en hel massa snö i ögonen. ba mys....

Nu ska jag sätta igång, sedan ska det dansas hela natten lång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0