over The Hills and far away

Jag vill ha tbx gårdagskvällen. Jag, Nanny och Paulina hade en miniliten inflyttningsfest i deras lägenhet. Hela kvällen spenderades på 3 stora kuddar framför ett litet soffbord inne i köket. Ingen tv och ingen dator, bara goa låtar på radion och en massa goprat. Om man då räknar bort de gånger jag skulle beskriva saker på engelska.., jag sög..men de förstod mig iaf...det är ju huvudsaken. Chips, dipp, pastasallad och nå chilinötter stod på menyn, plus dricka som ingen av oss spillde ut. Bara mysigt...jag vill flytta in!

Amanda och jag har planer....vi ska sänka burkarna till botten. The Burks is going doooown.
Och vi ska under tiden ha the high time of....våra liv. JAO!

Emy och jag såg på Lost och fick flashbacks från jullovet och sen eftersom jag sen i somras är ett troget The hills-fan så satte jag mig ner och tittade på de bortskämda unga vuxna som lever livet varje kväll. Bara sådär vanlig underhållning...

Och nyss begick jag ett simpelt misstag och tappade hemnyckeln under bron, ringde sen på dörren, pappa blev sur, hunden gick crazy och Emy vaknade. Och klockan var bara drygt 23.00....  jag ber om ursäkt.

Nu är jag 'läss' och vill ha jullov med en gång! Fast först ska jag lägga mig på golvet och titta på Narnia.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Yeah, that's right. The burks is going down!

2008-12-07 @ 01:01:33
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Den höga tiden? HAHA

2008-12-07 @ 13:35:11
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0