anna 21.40

23/6-2008

Anna' säger:
                                        

jag måste ju få se uppsala

Anna' säger:

pelle svanslös bodde ju där

Amanda säger:

HAHA!

Amanda säger:

Du är ju...

Anna' säger:

haha vadå?

Anna' säger:

jag vill ju se

Anna' säger:

katten är ju känd

Ahahah...jag har ju humor!

Dagen idag. Vi skrek och tjatade så mkt på Anders att vi tillslut fick gå och se Ishockeymatchen mellan Draggen och Stockholm, som såklart Draggen tog hem ganska överlägset. Sen blev det bad...jag råkade slänga livbojen i Krilles huvud när jag skulle rädda honom och drog utan mening undan den för Alexandra så att hon nästan "drunknade"...illa.
Stressen efteråt kan man ju alltid skratta åt. Kvällen har jag typ slösat bort på westlife-karaoke på youtube...och min sångkarriär är verkligen på G!!..men nu börjar jag tappa rösten och borde återgå till ArL:en. Och imorgon ska jag soooova ut aslänge för att sedan gå till skolan, ha en mattelektion och göra ett dansprov! Kul....


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhå, Uppsala... det var härlgit :D

Minns du våran fnitterattack när vi kom hem där på kvällen efter konserten. Kan vi inte ha en sån igen, med munnen full av jordgubbs yoghurt?

2008-12-16 @ 22:07:56
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0