"vi har kommit till 2"

Lördagsdagen innebar endast slapphet för min del för att vila upp sig inför kvällen då vi drog iväg på firmafest med 2 fina köttbitar i lite plastfolié. xP
Det blev en lyckad kväll fast vi inte riktigt deltog på riktigt så fick vi iallafall underhållning av högsta grad. Samuels liv drog han på ett sätt vi nog aldrig hört och han kom så långt som till 2. När han sedan skulle gå sin väg avslutade han med "Vi ses på toaletten". Emy kladdade ner Wii-ratten med något jag vet inte vad och Johannes fick sig en svängom uppe i luften både hit och dit, upp och ner. Lite lagomt vilt sådär. :P
Vi skötte musiken alldeles finfint tills vi startade "yeah yeah, wow wow", då fick vi lite underkänt men kom snabbt igen med att dra deras alldeles egna "var och en för sig". =)

Idag har jag bara trallat runt och rensat papper, gjort lite matte (skolan är igång vettni), trallat lite mer, ätit osv osv. En söndag helt enkelt.  Imorgon äre måndag.  Jag vill ha en rolig vecka och en ännu roligare helg.
Bara att hoppas. =)

"jävlar vad köttbullarna på Ica har blivit goda"


Kommentarer
Postat av: Frida

hahah roligt :D



sv; aww :] saknar språk med dej också anna XD

2008-08-31 @ 20:33:48
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

JA DET HAR DU! :D

2008-09-01 @ 21:10:20
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0