pang, pang, skjut!

Efter att ha upplevt idag så tror jag...eller jag vet att torsdagar inte kommer bli en dag
som man längtar till. Kanske kommer det att bli den mest hatade dagen av alla skoldagar
men det vet jag inte nu eftersom vi ännu inte upplevt en riktig tisdag.
Men det står iallafall mellan tisdag och trosdag, det är jag då nästan hundra på.
Och efter det att jag som vanligt kommit hem alldeles slutkörd och denna gång helt sjukt trött och med ont i huvudet så fick jag för första gången den här veckan bara gå in, lägga  och ta det hur lugnt som helst, utan att behöva göra någonting. Hur skönt som helst ju! Och just nu sitter jag här och gör skolårets första läxa!! =O
inte för att den är så farlig men, Jag VILL ha TILLBAKA mitt SOMMARLOV!!!
Och samtidigt som jag gör denna läxa så sitter jag och försöker ge JonasBrothers nya låtar en chans, men asså...det är ju bara en massa skrammel, man får bara ännu mer ont i huvudet och snart blir jag nästan aggressiv på högtalarna så jag tror att jag ska sluta...får försöka plugga dom nån annan gång då dom är gjorda av bättre kvalla.

Men nu är jag ännu töttare än förut och vi har sovmorgon i morgon, så jag tänkte ta mej en låångnattssömn. får se hur bra jag lyckas...mitt första mål var 21.30 men det tror jag inte att ja kommer lyckas med, får se vad andra målet blir... NattiNatti

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men det är bara att köra jue! :D

2008-08-23 @ 20:44:58
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

Dom nya Jonas låtarna är inte skrammel anna :O XD !

2008-08-24 @ 13:06:57
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0