Tahdaah !!!

Om ni undrar hur bra det går för mig att kliva upp klockan 09.00,
så ska jag ta och tala om det för er.
Första dagen, I lördags, så lyckades jag ju inte så bra... resultatet blev då 12.30,
I söndags gjorde jag faktiskt framsteg och klev upp 11.00, bra gjort...fast det är ändå 2h för sent, så jag gjorde ett nytt försök i måndags och resultatet blev inte "tredje gången gillt" utan snarare "tillbaka till ruta ett" haha japp, jag lyckades än en gång med 12.30....varföör ska det vara så skönt att sova?
Igår och idag har jag bara gjort små framsteg....men No more 12.30, det är ett som är säkert!

Hursomhelst så har vi haft det riktigt trevligt de senaste 2 kvällarna.
I tisdags blev det filmkväll hos Sara med tjejerna + Nicke och Ted.
Skrattade gjorde vi ungefär hela kvällen, både åt filmen som bara var, jag vet inte vad
den var ,det får bli 'Inga komentarer' på den, och vi skrattade åt Nicke som var väldigt lättroad och spenderade det mesta av kvällen frmaför Pop Idol medans vi satt och skrattade åt Umeås egen lilla komiker, Ted.
"GAPA"





Och igår var det dags för vårat lilla "Surpriseparty" förr Jejja som lämnar oss.
Allt fungerade enligt planerna och jejja blev som planerat väldigt överraskad när hon
anlände med ögonbindel till ett rum som stod uppdukat med en massa härlig kinamat.
Så vi satt där på golvet och njöt av maten, skrattade och hade det alldes mysigt och när
vi väl tagit det lungt ett tag och låtit maten smälta så tog vi oss en gullig kvällspromenad runt i området. Vi sjöng, vi skrek, vi rap:ade och la oss på basketplanen. Kanonkul!
Sen tog vi oss tillbaka till rummet och fortsatte kvällen med bara en massa mys. =)
Och igår var det ju också en såndär äkta äkta härligt underbar sommarnatt, så efter att de andra hade gått hem så vandrade jag omkring lite för mig själv där ute, men sen kom ett fallande äpple och försörde stämningen så då gick jag in, men jag kunde lätt ha stannat kvar därute typ ungefär sisodär hela natten!!
Bara underbart!

         




 

 

Kommentarer
Postat av: Frida

mycket mycket trevligt :) :)

2008-08-13 @ 22:02:13
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: alma

Inte världens socialaste kille och en väldigt social kille. Har nog aldrig skrattat så mycket på en och samma kväll! :D

Jejja är underbar, kvällen var underbar.

Ett fallande äpple förstörde stämningen? ;P

2008-08-14 @ 20:07:25
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0