många ord.

Nu väntar ett långt inlägg för jag känner lusten av att skriva en massa, vad jag ska skriva och hur bra det kommer gå vet jag inte eftersom jag blivit allt sämre på att skriva..men något långt kan jag väl alltid få ihop. så,
Here we go..

Hjälp mej!... jag tillbaka i en såndär "sakna-allt-utom-nuet-period."
Det suger, för det enda jag vill ha är allt utom just nu, just idag.. därför går jag omkring och är purken och dryg mot hela familjen, gör mamma extremt irriterad osv.
Om det iallafall kunde vara igår kvälls, då skulle jag bli lite glad. Allt utom detta sugiga nu.
Sugiga, haha det ordet har jag aldrig sagt förut, jag lovar...precis som jag bara sagt "pinsamma ryckningar"  en gång i mitt liv och det räckte gott och väl. =P 
Kvällen igår var toppentoppen...än har vi ju inge mkt läxor eller prov så när man väl kommer hem så kan man gör vad man vill. Jag valde att ta en kudde (en av dom skönaste), lägga mig på mattan i mitt rum och titta på tv. mkt trevligt.
Sen valde jag att äta middag och pappa valde att hämta fil istället för mjölk 2ggr. Bra valt! Efter det vare typ kväll och jag lyckades med att skicka ett sms till fel person, sen lyckades jag med att skicka det till rätt person och med den rätta personen tog jag en liten promenad...det är bra att dom finns. Jag saknar sommaren och våra nattliga promenader...kvällspromenader är inte riktigt samma sak...fast nästan. Nu borde jag sluta upprepa ordet promenader. Så efter att vi varit ute gått och klockan var 21.15 så fick jag någon mysitsk kick och for ut och sprang vilket var hur härligt som helst, Kvällar äger ju!!! fast sen blev jag pigg utan att jag visste om det och kunde inte somna på ett tag fast jag var trött efter att ha mobilnördat en halvtimme och nu taggar jag fotboll. haha xP Så den kvällen var toppen toppen., Hur var dagen? Ska jag dra dagen?
- ja jag gör det lite kort.

Vi-timme - vi körde halvklass, smått ovärt
Engelska- "this game"
Matte - 100% äre enda som gäller, annars KABOMM!
Lunch - fisk, igen...varför?
Naturkunskap - "cyklar man in med huvudet i en lysktstolpe så blir man ju jordig" /lärarn,  hahah ofta??
Idrott - Läraren verkar lite läskigt men det är nog bah positivt.
ULS - Vi skrev på mkt flitigt och blev underhållna av William. =P

Japp det var min skoldag, när jag kom hem tog jag fram min vän kudden igen, la mig på golvet och glodde på OTH. Myspys juue! :]
Min rygg är fortfarande cp men min käke har lugnat ner sig lite vilket gör att mitt huvud inte längre känns som det ska sprängas hela tiden, utan nu bara ibland. =)
Sa jag att jag vill ha tillbaka sommarlovet? JAG VILL JAG VILL JAG VILL!
Men det finns inget att göra åt saken, så jag taggar helg istället. Den enda del av framtid som jag taggar, osså såklart studenten!! haha yeey.

Men nu ska jag ta mej till sängen och imorgon ska jag sova ut alldels lagomt länge eftersom vi har den där toppen sovmorgonen till 10.00.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh, jag vill också kunna fara ut och springa, är fortfarande för förkyl, det suuger!! :(



älskar de gamla OTH avsnitten som går nu, dom är typ de bästa :)

2008-08-27 @ 11:26:20
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

FUUSK!?

2008-08-27 @ 20:19:02
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0