små sommarnätter

Dom är typ slut...numera är det typ halvt sommar, halvt höst.
Aldrig mer några fina sommarnätter det här året.
=(

Igår kvälls blev det brännboll på våran kära konstgräsplan...
roligare kvällar har vi ju varit med om men det dög.
Och idag var dagen då regnet kom... det hade varit fint om det inte varit så onödigt kallt i luften,
nu kan man ju som inte kalla det sommarregn vilket suger.
Men vi överlevde ju dagen ändå...jag hade ställt klockan på 09.00 men tror ni jag lyckades palla mig upp?
Nej, såklart inte...jag täntkte "äh jag förtjänar att sova en halv timme till" ...sen blev klockan på
något konstigt sätt 12.30 och då blev det minnsan fart på mig. Inte så lyckat!
Sen fördrev jag dom första timmarna framför OS/So you think you can dance och efter det bar det av till
Stael där vi mös till det lite grann och pratade på...och sist men inte allra sist så blev det en filmkväll
här hemma och nu har jag sett Juno. Också tillslut allra sist så sitter jag nu här igen..
fast det är inge kul så jag ska istället ta mig till sängen och försöka med att sova, jag borde ju vara rätt trött
eftersom jag suttit och gäspat de sista timmarna. 
Så nu går jag och ser om jag lyckas somna och imorgon ska jag ge 09.00 ett nytt försök.
Så Lycka till till Anna!



Kommentarer
Postat av: Frida

gillade du juno då :) ?

2008-08-10 @ 12:54:04
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0