små liv

För min del har denna dag mest gått åt till att försöka få denna blogg att se lite bättre ut.
Om jag lyckades vet jag inte riktigt...det är inte direkt min grej att få det att se snyggt ut.
Men nu är det iallfall min egen på mitt sätt, så det duger för mig. =)

Igår gjorde jag typ ingenting... tur att jag sov ett bra tag där på morgonen,
annars hade dagen blivit väldigt lång och dryg. Och jag tycker att Morden i Midsomer
borde gå tillbaka och bli lika bra som det var förut. Det enda som är bra nu är

Kommissarie/inspektör eller vad han nu är Jones, han gör prugrammet, annars äre inte så mkt bra.

Ikväll får jag iallafall ha lite kul och dessutom får jag se mina Idoler igen som jag
skaffade på skolavslutningskvällen, Mates of mine. Toppen toppen.
Alma skickade mig lite låtar och jag förstår ju varför jag sa då att de var mina nya Idoler, dom är
ju helhärliga. :)


Men nu ska jag ta och gå från denna dator, egentligen borde jag typ käka lunch men
jag har inte blivit hungrig än? Fast snart smäller det väl till och jag kommer till ett såntdär däradöden stadium
där bara maten kan rädda en. Så jag ska nog ta mig nåt.
Sen ska jag ta en liten promenad med Mozart och Rickis om han vågar, haha.

Adjöken =)
 


Kommentarer
Postat av: Frida

Dom är verkligen helhärliga :)

2008-08-06 @ 16:29:32
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0