skooola

Japp, nu är vi igång igen. Ungefär som vanligt förutom att min klass inte längre
heter 9D utan istället LD1AD och att skolan är 3ggr så stor och mkt mer komplicerad.
HIttils flyter det på alldeles lagomt bra. Efter 2 tidiga mornar som faktiskt inte var så farliga  som jag trott så fick vi idag en lång sovmorgon ända till 10.30.  Och precis som jag förutspått så har vi kört namnlekar och det är inte få namn som man ska få in i huvudet och placera på rätt person, men det går iallafall famåt och jag gillar min klass vilket nog är tur eftersom vi har 3 långa år kvar. Men redan idag så började vi snacka om studenten så det är bara att tagga. =) Och vi har haft våran allra första mattelektion, gissa vad vi fick göra??
-Juste, en diagnos såklaaart, vad annars!? Och gissa hur det gick?
-Juste, helt åt pipsvängen, såklaart, vad annars!? Men det ju som vanilgt, så det har iallafall inte blivit sämre. Tur det!
Men annars så vare en bra dag, 2:orna och 3:orna anlände och skolan blev smockfull med elever och jag känner mig väldigt liten, mer än vanligt alltså. Men det är väl så det ska vara. Amanda och jag villade runt lite efter att vi hade slutat och försökte leta efter ett klassrum som inte existerade. Hejja!
Men nu är jag somvanligt helt slutkörd eftersom jag än inte blivit frisk, så jag ska gå härifrån och lata mej.
.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lata på du! Bestämt dig för hur du gör imorgon? :)

2008-08-20 @ 18:28:56
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

galet att vi kommer gå på våra nya skolori tre år hahah XD tror inte jag riktigt fattar det än, känns som att vi är typ på ngt provapå grejs :P

2008-08-20 @ 22:19:18
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0