ordbajs

Jag har degat framför OS typ varje dag.
Jag är sjukt sjukt trött och börjar bli förskyld eller nåt! Det suger.
Vi hade Ice Age"maraton", Sid is the man....!
Det var kul att jobba idag, vi byggde med lego och badade vattenspridare! och jag kom hem rikare.
Jag blir bara mer värdelös för varje diarium och blogg jag skriver!
Aldrig mer Kinamat 2ggr på 1 vecka. blä!!
Jag hade typ kul jag när joggade?? hur?
Tack vare Rikard så kan Amanda och jag numera spela poker!
Imorgon lever vi sista dagen på detta 10 veckors långa sommarlov, aldrig mera lugn och ro,aldrig mera sova länge på riktigt, jag måste börja käka frukost,
jag måste vända på dygnet osv osv, i evigheters evighet.
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!!

Men nu snart så ska jag ta på mej myskläder, hämta en filt och gullhunden Mozart, ta
ett glasspaket, lägga mig i soffan och sedan glo på tv! Så det så.
Fast först har jag endel måsten som jag måste genomföra.

Här hade ni lite ordbajs att läsa. Tack för mej.
Gokväll..


Kommentarer
Postat av: Alma

Heja Rickard =D

2008-08-17 @ 14:20:19
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, alltså... tänk om man hade en vecka till. Åhåå!

2008-08-17 @ 17:36:07
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Frida

asså det är ändå sjukt hur fort sommarlovet har gått.. galet verkligen..

2008-08-17 @ 18:48:21
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0