instead of going under

Istället för att gå under av denna förskylning så gör jag det bästa jag kan
av den och det funkar rätt bra. Jag köpte lördagsgodis för första ggn på evigheter. :]
Fast det var inte så gott som jag trodde..synd.

Igår efter att ha överlevt hela långa dagen på skolan så drog
Amanda,Frida,Alma,Sara och jag en fika på station och det satt riktigt bra kan jag lova
osså vare såklart mkt mysigt med skratt och massa sånt. :) Det är bra att vi finns!
Även om det inte längre är 24/7 så duger iallfall ibland.
På kvällen efter att ha frusit sönder som en galning så bar det av till Jejja för att få träffa henne och de andra ännu en gång vilket bara var helmysigt som vanligt, fast jag tvingade mej själv att göra det till en kort kväll och att sen gå och lägga mig tidigt vilket jag tror var ganska bra. Och regnet/haglet dag, haha såå underbart..jag ville gå ut, men jag fick inte. "/ Men om det kommer en nästa gång, då ska jag minsann ut och bara stå där jättelänge. =)

Nu ska jag gå och ta det ännu mera lugnt och sen taggar vi firmafeeest!!!
Då ska vi få den belöning vi förtjänar från att vi slet som djur ute i solen i sommras och vattnade blommor. haha...nej men det blir skojj. =D


Kommentarer
Postat av: Frida

mycket trevligt :)

2008-08-30 @ 16:04:14
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0