I guess its really over

Jag:  Varför gillar man hamburgare egentligen?
Pappa-  ja! pomfritt är gott
han är bara så borta ibland! =)

NÖRD!!! Jag är världens datanörd!! Vi ska inte ens prata om hur länge jag suttit dag.
Men faktiskt, detta säger jag bara för min egen skull så att jag inte ska gå ner i depression så for jag iväg på en liten joggingtur och jag gick en promenad med Mozart.  Så helt ingrodd i datorn har jag inte varit, men ändå väldigt illa. Jag fick mig en liten chattstund med  våran Norske vän Erik... helt plötsligt mitt i konversasionen skriver han, "VI DRAG HO". haha, det är ju bra att han minns.


Här har ni en del av våra norrmänn....jag skulle försöka
ta en gruppbild men misslyckades.



Jag läser min gamla diarium från apberget och egentligen var jag bättre på att skriva då än vad jag är nu...trots att det var ganska flumm då och jag bere skrev så att jag själv fattade. Men ändå, på nåt sätt var det bättre. Och jag har kommit fram till att Maj det är året är den roligaste måndaen jag haft i hela mitt liv typ. Bara så att ni vet!

Vad händer med vädret??? 
1 Augusti kom och sen vände allt, som om det betydde att nu ska det bli höst, bort med sommaren och värmen och fram med kylan och gula löv. Okej, löven är fortfarande gröna men det kommer bara gå på en sekund och sen har dom skiftat till alla möjliga färger. Bara sådär pang! Så nu är den där riktiga sommren typ över och snart har det gått en hel vecka sen jag sa att jag skulle börja göra grejer som jag aldrig gör. Och med det har jag inte lyckats så bra. "/

Igår skulle vi ju fara till Norrmjöle för att titta på mina "idoler" Mates of mine, men vi kom när dom redan hade  varit på secenen, alltså missade vi dom...inge kul. "/ men jag får nöja mig med musiken från datorn.

Nu har jag just käkat milkshake och det är dags att börja fundra
på vad jag ska göra av kvällen som är kvar. =)


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha :D. Har du chattar med Håvard? Han kommer typ inte ihåg mej ;P.

2008-08-08 @ 00:40:08
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

ahhah schnygg bild :D



åh, coolt, milkshake var länge sedan haha!

2008-08-08 @ 01:30:41
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Maj kickade asss! Haha, men vi ska göra det bästa av Augusti också serru :)

2008-08-08 @ 18:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0