helgen

Barnens dag i stort sätt sög men vi hann skaffa oss endel roliga minnen under halvtimmen som vi spenderade där. Alma blev t.ex jagad av en hög polack som inte var polack.
Sen for vi hem och bara chillabilla lite i ett vardgasrum och hade mys.
Lördagen spenderades med Nanny och vi kan göra det rätt kul.
Vi for förbi RockKrock och skrek till varandra, sen for vi till konsum sådär just när det stängde och där pratade nanny med sig själv medan jag gick ut och in och garvade som någon annan störd person. Men det var ju kul...
sen for vi hem och tittade på förra sommarens tvminne, Beck, yeey :P


Och jag saknar mitt sommarlov som aldrig förr....fast det är helg.
Jag vill ha den där.... känslan..


Idag har det varit en vanlig söndag...jag sov, jag vaknade, jag hetsade, jag var ute och sprang, ag var snäll mot Sofia och for till grubbekonstgräs och tittade på pojkar som sparkade på en boll.. Jag vill också kunna juh!!
Sen var jag duktig och städade och efter det fortsatte jag med
detta dryga engelskabrev som vi fått i läxa att göra. Högst ovärt!
Nu är sommarlovet över och jag Hatar söndagar igen..


Kommentarer
Postat av: Frida

Alma blev t.ex jagad av en hög polack som inte var polack.



HAHAHAH XD Det låter stört, vill också XD

2008-08-24 @ 23:11:13
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0