hejdå sommarlovet!


Hejdå sommarlovet och tacktacktacktack!

Nu har jag levt  alla dagar som sommrlovet 2008 hade att bjuda på och jag vet, för jag kommer ihåg, att jag hela tiden varit medveten om vad jag hade och fösökt göra det bästa av varenda sekund.
Men ändå så känns det som om hela lovet försvann på en sekund och jag saknar redan precis Allt. Varenda vecka, varenda dag, varenda timme, osv. Fast än förstår jag nog egentligen ingenting jämfört med vad jag kommer göra om nån vecka, eller några dagar. Och vi kommer aaldrig aaldrig igen att gå i samma klass...vi är ju...syjuntan, det är ju så det ska vara, 24/7 liksom... inte nåt en gång i veckan tjaffs...men men, det är så det är så det är bara för mig att inse fakta.

Men just nu så sitter jag här och sörjer... men det var väldigt varmt så jag ska nog förflytta mig in till mitt rum och fortsätta att sörja framför OS. Så jag taggar inte imorgon särksilt mkt...bah lite nyfiken på klassen...annars taggar jag typ att klippa gräset och Farfar mer. Men men... nu ska jag ta satts och gå min väg.


Kommentarer
Postat av: Frida

syjuntan 4lajf jue :D

2008-08-18 @ 13:11:28
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vilken underbar bild!!!:D

2008-08-24 @ 21:46:03
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0