27 augusti 2008

Idag är en onsdag. Nu ska jag ta och berätta hur min onsdag såg ut.

Anna 08.30 vaknade och kände ingen lust för att ha på sig kläder, men tänkte att man kan ju inte komma naken till skolan redan andra veckan så hon valde att ta på sig något inte kändes så mkt. Sedan åt hon frukost i lugn och ro
och gav sig sedan av med sin röda cykel mot skolan och kom för första gången före Stael. Coolt!
Första lektionen satte igång klockan 10.00 och var Svenska... jag vill inte ha mål och kan inte tänka. 11.00 var den slut och vi gick för att äta lunch, Jag kommer aldrig våga hämta mer mat på den där skolan, möjligen när vi går i trean med det är tveksamt och dessutom 2 långa år kvar. Efter lunchen bar det av till Kafeterian som är LD1ADs place to be. Så letar man någon gång efter våran klass äre bara att komma dit. Där satt vi i typ en kvart och snackade livmoderscancer och tittade på William som käkade glasswienerbröd. Sedan tog lunchrasten slut och vi vandrade vidare till s209 eller nåt sånt för att ha matte med Anders som ser ut som en busschaufför. 
När vi överlevt den lektionen tog vi oss ner till danssalen där vi varje onsdag framöver kommer dansa HipHop i 2½timme.  yeey, tagga juh!! Fast denna gång snackade hon bara och vi fick sluta 1½h tidigare. yeey.
Så jag for hem till ett tomt hus så jag passade på att sjunga högt till musik på mobilen och gjorde samtidigt matte när musiken plötsligt avbröts och jag hörde min finfina rignsignal slå igång. Det visade sig vara tvättbrädan min som frågade om han skulle lära mig fotboll idag, jag var 10 min från att sabba allt men sen var jag väldigt duktig och tillslut
var jag och Nanny nere vid dragonen och erövdrade en gräsplan i väntan på Jesper och Jerry som tillslut kom,... och jag suger på fotboll! Men om det skulle bli en nästa gång ska jag minsann äga stenhårt! Det är mitt nya mål.
Vi satt i målet och jag fick en enkrona så nu kan jag köpa en klubba i kafeterian, yeey! Sen fick jag en boll i ansiktet också och Nanny lämnade mej ensam där mitt i allt, men jag överlevde faktiskt. =)
Sen kom jag hem, snackade gojja med pappa och gjorde klart matten...sen tänkte jag far ut och springa men istället lekte jag kärleksdoktor och smidde planer om framtiden i Skelefteå..sen rusade tiden iväg och nu är det försent, iallfall om jag har tänkt sova ikväll vilket jag faktiskt har eftersom vi måste upp och iväg till Nydala imorgon. Jag taggar inte...och snälla...ge oss inte regn!!!

Titta vilken lång dag man kan ha.... Nu ska jag se Oth med min kudde på golvet!

Kommentarer
Postat av: Frida

trevligt trevligt :) :)

2008-08-28 @ 12:30:45
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill se när du är på G i Skellefteå!

2008-08-28 @ 15:17:11
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0