Your brain gets smart

Nu är jag här igen. Gladare än igår.
Löjligt glad faktiskt. Har fjantat runt hela dagen.
Igår var en Bra dag Idag är en Glad dag.
Glada dagar är bättre för om man har en glad dag så blir hela dagen bra.
2 flugor i en smäll liksom :).
Jag kör mina smajlisar här även fast det inte blir några smajlisar. :P

Nyss var det måndag och snart är det fredag.
Då måste vi skiljas från Mozart som faktiskt gör väldigt mkt med
denna familj när han är här med sina små tassar och söta ansikte.

Jag vaknade och ville bara somna om och krypa tillbaka ner under täcket tillbaka till värmen.
Men det fick jag inte så jag var lydig och klev upp.
Vi hade Nationella prov i Engelska direkt på morgonen och det gick väl hyffsat bra tror jag.
Själv var jag  den enda av 6 personer som inte valde att skriva om "ett substantiv".
Min rygg har varit lite konstig sen jag vaknade och stuckit till ibland, sen har jag värsta ont
på höften, det tog ett tag innan jag listade ut vars den lilla värken kommer ifrån.
Men det är ju självklart att jag har fått träningsvärk i ryggen från när jag släpade/bar hem
min cykel från skolan igår. Och det onda lilla märket  kommer från cykeln som
hela tiden dunkade mot höften när jag gick. haha, illa :P

Vi dansade igenom våra revydanser och det gick ju som det gick.
Vi blev på "bushumör" och planerade våran sista skolavslutning på skolan.
Vi slapp första halvan av franskan tack vare nationella och vi har från och med nu
börjat träna till Idun.
Åhh jag taggar!!!

Åhhh, jejjja, hon kan ju inte bara lämna oss ensamma här i umeå.
Jag typ....neeej. hon kan inte. Fast hon kan ju tydligen =(

ajja, nu äre slut på min löjlig glada dag.
Nu ska jag sova också får vi se vilket humör det blir i morgon. =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu vill jag höra planerna för våran sista avsluting!

2008-04-17 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0