you never shine if you don't glow

Jag ska fatta mig kort här också.
Eftersom jag har franska och en massa matte
som väntar på mig. =/

Torsdagen var bra den också.
Det måste vara vädret som gör det.
Det är vår!!! Äntligen! =)
Dom har tagit bort våra fina äckliga bänkar så vi fick steka vid väggen.
Men det var skönt det också. Plattorna var ju ganska rena. =)
Än har jag inte ätit någon glass. Men det blir väl snart.

På matten hann jag en sida. Hejja mig. Jag suger. =/
På so:n fick vi låna vikariens bil och ta kort. Oj, det var kul :)
Sen busade jag och alma till det och smög ut genom fönstret i datasalen.
Men då blev lärarna "sura" . Lill eva måste vara de söstaste och hon döpte våran lilla
tur ut på taket till "dagens bus". :)
Efter lunchen gick vi och solade mitt på konstgräsplanen. =P
På engelskan stekte vi utomhus och pratade bort halva tiden.
Och sist på Slöjden hann jag klart min lilla T-shirt som har tagit sin lilla tid.
Sen tog jag en halv lång promenad med gullMozart som far i morgon. ='(.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0