Vi tar jättehopp.

Det är söndag igen.
blää på söndagar.
Men idag var rätt bra faktiskt.
Jag sov typ 12 timmar, det va skönt. Sen trallade jag runt igen,
och tillslut satte jag mig ner och försökte mig på franskan, men fan Kerstin,
måste hon ta upp knäppa grejer till sista provet ever. Saker som vi inte ens har jobbat med.
åhhhhh. bara slöseri med tid.
Igår kväll trallade jag runt lite hela kvällen, men tillslut satte jag mig ner framför tv:n och gjorde
matte. Och jag lyckades faktiskt. Jag kom en bit och jag fattade vad jag höll på med.
Grattis till mig. :D

Ikväll blir det en tidig filmkväll.
Det blir en bra avslutning på denna vecka tycker jag.
Så får jag ta tag i v.17 i morgon.

Nu ska jag återgå till One Tree Hill som jag hatar varje gång det slutar.
=P

adjö..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0