vi drar till med en brygga

Jag ska försöka fatta mig kort eftersom jag som vanligt
egentligen inte alls har någon tid med tanke på det kommande Nationella proven i Matte,
franskaProv, musikinlämning. teknikinlämning osv osv i evigheter känns det som.
Men snart är det vecka 20..så det är bara att härda.
Det är säkert värt det i slutet. Om man nu lyckas på proven.

Idag överlevde vi den långa jobbiga tisdagen.
Vi filmade in en del av våran So redovisning på konstgräset i Shorts,linne
och sist men inte minst, barfota. Det var bajssskallt.
På no:n blev det inte så serriöst. Jag amanda och Rickis skrev fina små "citat" 
och vi "visslade" till någon låt om Huddinge och att man inte kan vissla i Stockholm än.

ajja, nu ska jag återgå till min franska och om nån
halvtimme blir det matte igen.....

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

I Huddinge för man *vissel, vissel* för en krona, för en krona
I Huddinge för man *vissel, vissel* för en krona, för en krona
Men i Bollnäs tar man 1, 75
Och i Stockholm kan man inte vissla än!

Bajs vad duktigt du är då! Och sen har jag en massa saker att berätta för dig! Fredag? :)

2008-04-22 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0