tror jag tralala

Olllle är inge snäll!!
Han väntade till sista timmer för att förstöra mina pluggplaner och min framtid.
Nu säger han att vi ska ha 2 G-prov och en inlämnninguppgift, eller
1 stort prov och någonting mer osm jag inte kommer ihåg.
Men åhh, hur som helst så innebär det ännu mera plugg och ännu mindre fritid.
Det låter värsta lamt när man bara skriver det men vi har
typ hur mkt som helst...känns det som.
Åhh.

Men nu är det iallafall helg, håå så skönt :)
fast, jaa...egentligen kan man kanske inte helt kalla det helg.
Men man får iallafall gå och lägga sig hur sent som helst utan att få dåligt samvete
och sen kan man sova länge på morgonen utan att komma försent. =)

Fredagen var bra tills Olle kom och förstörde.
Solen sken och folk stekte, men inte vi. Vi hade fullt upp.
Mitt hår är nu kortare och mystiskt. Jag saknar det hår jag hade efter jag
klippt mig för ett år sedan. då var det sådär "toppen". =P
Idag for Mozart. =(  Jag saknar honom redan.  Men snart har det gåt 6 månader.

nu är klockan snart halv nio...då ska jag ge mig av 2 hus bort.
Lev nu helgen =). Det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Alma

Olle är ju inte klok!

Tre timmar och resultatet blev 12 sekunder. Men det känns ändå bra;). Hör av dej om du inte ska vara med Nanny, puss!

2008-04-19 @ 18:32:42
URL: http://grinkgo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0