sweet candy fun

Okej. nu kommer mitt andra blogginlägg.

Idag var en toppentisdag!
Bara bara bra om man bortser från slutet av dagen.
Men på både Matten,Musiken och franskan fick vi glada nyheter,
och glada nyheter måste vara bland det bästa som finns.
Nu taggar jag nästan Matte Nationella...fast det är nog egentligen bara nåt som spökar i mig.
Ingen i hela världen kan Tagga Nationella proven i Matematik. Och jag ska INTE bli den första.
170 poäng...hahah helt seriöst. Asbraaaa juee.
Jag hatar skolan så mkt att jag älskar den. :D

Slutet av min skoldag var mindre rolig.
No-provet gick heelt åt skogen och jag fick släpa/bära hem min cykel.
inte kul alls.
När jag kom in genom dörren och lilla Mozart kom rusande och skärmde mig
så kännde jag friiiiheten vi har just nu denna dag.
I morgon blire till att plugga franska och matte, men ikväll ska jag bara chilla och skriva reccension.

Borde nog sätta igång nu. Adjö..

Kommentarer
Postat av: Alma

Va kul att mozart kommit.
Bra att du haft en toppentisdag :D

2008-04-16 @ 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0