Sjung hallelujah

ojaa, jag typ sjunger högst i världen...falskat också för den delen.
Men vad gör det? Det är ju Sommar, PÅ RIKTIGT!
Idag har varit världens bästa dag på väldigt länge.
Fast bäst på ett annorlunda sätt.
Det är årets första riktiga sommardag och det är valborg. Perfekt!

Igår kvälls blev det lite oserriös brännboll och sedan stack vi hem till jejja och såg skräckfilm...haha jag är nog inte gjord för sånt. Men det var kul :)
Och sen idag så vaknade jag, Inte trött faktiskt.
Så jag klev upp ur sängen och drog upp rullgardinen och möttes av sol, så jag tog på mig ett leende och sen öppnade jag fönstret och kände absolut ingen kyla alls.
Hur bra som helst!!
Sen åt jag frukost för mig själv ute på bron, det har nog aldrig hänt förut, men de va mysigt.
Sen blev det stan och jag lyckades köpa en skolavslutningsklänning, den må vara enkel men den var vit och ganska Annig, så den dög :)
Dancehallen gick väl lite sisådär...det kommer inte bli någon
höjdare att titta på senare på Idun, men det gör inget :P
Jag får ta igen det på Hiphopen sen.
Jag har suttit ute och stekt och gått barfota hela dagen och smutsat ner på golven.
Hur härligt som helst.
Om bara gräset kunde bli grönt så skulle det vara Mer än toppen. :)

Nu närmar sig den första sommarkvällen och vi gör premiär för grillning,
sen sa vi cykla runt i umeå och hälsa på.
Yepp, vi håller oss till cyklar...vi är snälla mot naturen!

Ha världens bästa valborg!

 Snart kommer vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0