simma lugnt

Jag tar en 10min paus från min mattebok.
Men jag har faktiskt varit duktig idag. Har suttit 3h i sträck och försökt plugga in lite
mer till nationella i morgon. I MORGON!!! hjälp!
För 2 år sedan sa jag "Usch, tänkt när vi har nationella i matte. Då kommer jag dö"
Yess, så sa jag...och så kommer det bli. jag kommer dö dödens död.
Stackars mig så död jag kommer vara.
Jag hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas att jag kan komma ut
ut klassrummet om några veckor och skrika " JAG SLIPPER SOMMARSKOLA!!!" det högsta jag kan.
Allt hänger typ på morgondagens 80 minuter.
Åhh, nu stressar jag upp mig själv. Jag är sämst.

Vi har nu kommit 20min längre på medlyt. Hejja oss!! =)

Nu ska jagåtergå till matteboken i en dryga halvtimma. Sen ska jag
ta mig i säng och sova allt vad jag kan.
Sen ska jag vakna upp. pallra mig till skolan. Inte prata med nån,
KLARA provet och sen känna friheten inombords.
det låter bra tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0