just say "hello" and walk away

Denna torsdag var Skräp!
Nationella gick åt helvette. Sommarskola...snart kommer jag. =/
So:n, Engelskan och slöjden dög väl egentligen.
Jag fick bajsont i huvudet i slutet av dagen och det gick inte över heller.
Dansen var somvanligt det som var allra bäst på hela dagen.
Denna gång hade vi Dawid och Otto. =)
Fast otto stack efter 5 min, men Dawid stannade kvar och när jag väl har lärt mig hur man
utför stegen så blir det säkert ännu roligare och jag taggar Idun ännu mer. =)

Jag ska nyss att jag skulle sluta sitta här och dränka mina sorger i datorn
och istället gå och hetsplugaa franska. Jag är redan 8 minuter försenad
så det är väl dags att gå nu Också hoppas jag på en bättre dag imorgon.
Då äre ju trots allt fredag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0